úterý 21. srpna 2012

Na dnešek

jsem se ze spaní ve stanu už nevymluvila. Když jsme se večer stěhovaly, začínala bouřka. Lucka klidně usnula. Já nakonec taky, bouřka byla mírná a rychlá. Viki vadil vítr, co občas zaklepal stanem. O vzrůšo se nám postarala v půl třetí ráno Mína, když začala šplhat po stanu a Viki se jí snažila ulovit. Jen Lucka nic neví...
Ráno jsem vstala a přesunula se do pracovního procesu, na chvíli.... Lucka dospávala.
Po obědě volala mamka Šárky, že bazén čeká. Na oplátku tu mám holky na noc.
A tím to letos o prázdninách končí, Šárka zítra odjíždí na dovolenou s rodiči.
Odpoledne jsme odvezli moje přibližovátko do servisu. Končí totiž technická a bez auta být nemůžu. Cestou zpátky jsme se stavili na zmrzku, koupili domů holkám nějakou sladkou dobrotu. Mezitím se rozpršelo, ne rozlilo jako když konev otočíš.
To nám ta posekaná tráva pěkně poroste ....

1 komentář:

  1. Na zmrzku bych šla klidně s vámi a přibližovadlo musím mít k dispozici taky. Bez auta jak bez ruky. Krásný konec léta.

    OdpovědětVymazat