neděle 29. července 2012

Zase o rok starší

je naše nejstarší


Ještě jednou Jani, všechno nej a ... však ty víš...
Jo, letí to, letí. Oslavila to náležitě, neb z oslavy narozenin plynule přešla do oslavy svatební. Novomanželé to tajili a všem přichystali překvapení. Tak hodně štěstí, ať jim to i nadále pěkně klape.
Lucka byla u kamarádky, Péťa v práci. Já jsem se snažila spolknout nějakou tu žabku....

PS: Jak je uvedeno v komentářích , nevdala sa dcera, ale její známá. To jen já to blbě napsala...

6 komentářů:

  1. Tyy joo... tak to muselo být překvápko! Všechno nejlepší jak k narozeninám, tak i do společného života.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju a jen to upřesním - nevdávala jsem se já, ale kamarádi :) Janča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já to fakt napsala tak blbě, že to vypadá jakoby ses nám vdala :).

      Vymazat