čtvrtek 19. července 2012

Všichni

(rozuměj táta, máma a tři dcery) jsme dnes byli objednáni k zubaři na prevenci.
Všichni jsme prošli , já dokonce s pochvalou. Teda jestli se dá pochvalou nazvat vyjádření paní doktorky, že ta hrůza co v puse mám vypadá ještě docela dobře....
A jelikož v červenci máme dvě oslavenkyně, a asi bychom se už nesešli, tak jsme si dnes vyrazily na společnou večeři.
Bylo to prima mít je hezky všechny pohromadě.







Prima ale nebylo to předtím.
Už včera jsem psala, že se Viki nechce moc chodit. A už před časem jsem psala, že se jí utrhly drápky. Tak ty se nám po návratu z dovolené nelíbili vůbec. Dneska paní doktorka diagnostikovala plísňové onemocnění s bakteriální infekcí. Jeden dráp odpadl při vyšetření a ty ostatní odpadnou postupně taky. Dostali jsme nějaké léky, musíme Viki koupat nožky, udržovat ji v suchu...
Nejhorší na tom je, že ona trpí a je to na ní vidět. A navíc vidím, jak ke mě ztrácí důvěru. To já ji držím u veta, já ji koupu nohy = UBLIŽUJU JÍ. Těžko jí vysvětlím , že je to pro její dobro. Bere to jako křivdu, ach jo...
Měla jsem docela plány na pasone, ale všechno ruším, protože bych se stejně asi nebavila.
Je to hrozný jak si nás ty němé tváře omotají kolem prstu...

4 komentáře:

  1. Vikinky mi je líto! Ať se to rychle hojí a ty ji nemusíš "trápit". Ale je to pro její dobro... Ona to ví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem z ní docela zoufalá, od května jsme furt na veterině. Tak jsem se těšila na prázdniny, na výlety s Luckou a s ní....

      Vymazat
  2. Je mi moc líto,jak se Viky trápí. Neboj, ona to ví, že jí pomaháš. Když jsme měli psa, všechny nepříjemnosti a trápení s ním absolovovala moje mamka. A on jí stejně miloval z celé rodiny nejvíc! Držím palce, ať už vám konečně nemoci dají pokoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ali za podporu, je to nějaký začarovaný kruh....Dnes ( to si přečteš) to bylo ještě horší...Ale pevně jsem se rozhodla, že ji z toho dostanu, ať se děje, co se děje !

      Vymazat