neděle 22. července 2012

Den návštěvní

Asi budu  v nadcházejících dnech nudná, ale zase to bude zčásti o Viki.
I za tohle jsem v blogování vděčná. Když se mne na veterině zeptali, od kdy má problémy, tak bych si nevzpomněla. Ale protože mám blog, tak jsem si tu zalistovala a bylo.
Včera nalomený dráp do rána odpadl sám. Teda já si myslím, že si ho Viki v noci ulízala...Pahýlek ani nekrvácel.
Tož taky zkušenost, víme, že si i sama dokáže v některé situaci poradit.
Ráno jsem jí packy rozvázala a ona si tu hopskala, jako by jí nic nebylo. Chtěla jsem ji jen na zahradě vyvenčit, tak jsem rychle natáhla staré vytahané tepláky a triko ( v tom ji převazuju = válím se po zemi, ležím na Viki, jsem samý chlup atp). K tomu jsem si vzala holiny, neučasaná, tak jak jsem vstala jsem vyrazila. Nutno podotknout, že bydlíme takřka na samotě... Ale Viki měla jiný názor. Vyrazila na silnici a mazala si to. Já zaskočená, ale potěšená, že jde a vyloženě z toho má radost, jsem šla taky. Potkalo mne několik aut, tak jen doufám, že v nich nebyl nikdo známý, musela jsem působit dooost divně :)).
Pak jsme nožky vykoupali a nechali je jen v botičkách, ale to jí nějak nevyhovuje, z toho je nešťastná. Takže navečer jich byla zase zbavena, to se jí líbilo, prošla se trochu, sama si řekla ven. Večer jsme nožky zase opláchli a zavázali. Zítra jdeme totiž s mužem do práce, tak aby s ní holky neměly starost. A obvaz myslím snese docela dobře.
Další dráp se zatím neodloučil, takže k dnešku máme stav 10 drápů zcela pryč, 8 jich zbývá, ale myslíme, že je to jen otázka času.
No a abych nepsala jen o Viki. Prostřední dnes byla zase makat.
Odpoledne jsme si přivezli babičku na kafe. Dělala jsem Tiramisu, " zasklenou" a sýrovou roládu. Jen jsem to nějak nestihla vyfotit. Navečer se stavila Janča s Týnou, chvilku s náma poseděly, popovídaly , zasmáli jsme se....
Sice jsem dnes nic neudělal, nikam se nepodívala, ale i tak jsem ráda za klidný den. A ráno zase do rachoty. Jen kdybych nemusela tak daleko...

PS: Ke včerejšku jsem dala fotky, jedna jen pro silnější povahy...

3 komentáře: