pátek 29. června 2012

Vysvědčení

O čem jiném, by se mělo dnes psát. Naplánovala jsem si dnes volno a včera udělala vše proto, aby to vyšlo.
Ráno jsme sebraly kytičky


a frčely do školy. Vysvědčení bylo dle očekávání výborné.


Už několikátým rokem se tu před školou koná akce rozdávání nanuků za vysvědčení.
Tak jsme si tedy vybraly.


Ve škole jsme se domluvily s Lucčinou kamarádkou, že by jako jediná musela čekat v družině na mamku, tak jsem si ji vzala s sebou.
Musela jsem ještě něco nutně zařídit ve městě. K mému překvapení dostaly holky v Penny nanuka za 1 Kč za vysvědčení.
Po obědě jsme měly moc milou návštěvu. Dorazila kamarádka s Tádou a se psem.


Pejsek má nějaký zdravotní problém a musí dostávat píchaná ATB. Tak jsem se nabídla, že to přes ta vedra píchnu, aby s ním nemuseli každý den jezdit přes 20km tam a zase zpátky.
S Viki si rozumněli, injekci jsme píchly, ale nejvíc si to asi užila Lucka s Tádou.




Potom šla Lucka na oplátku ke kamarádce do bazénu a tam si to taky užila.
A navečer jsme jeli na večeři do nedaleké hospůdky.


Cestou zpátky jsme se stavili na nejvyšším kopci v okolí, ale počasí nic moc a foukal vítr.


Než jsme se stihli vrátit, byla doma Péťa z krátké dovolené.
Ona spokojená a mě se ulevilo, že je v pořádku doma.
A aby toho nebylo málo, tak jsme právě teď byli sledovat světlušky.

4 komentáře:

  1. Ivo zdá se, že léto u tebe začalo moc pěkně...malého si pěkně oňunískujte :o)...a toho pstrožka prosím ...toho bych si dala :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace k tak krásnému výzu!

    OdpovědětVymazat