středa 20. června 2012

Tak jako vždy

byla středa pracovně náročná. Navíc to teplo. Naše pracoviště má tři malé místnosti, řazené za sebou, okna otočená do ulice a na jih. Absolutně nevyvětratelné, samozřejmě bez klimatizace. Lahůdka...Ale vlastně nic proti tomu, co se tady dnes stalo.
Po ukončení pracovního procesu se stavila nejstarší a šly jsme na ledovou kávu. Má nějaké trápení, tak jsme to potřebovaly probrat.
Pak rychle na nákup a do toho volala paní učitelka, že keramika dnes není a Lucie tam čeká a čeká...Potvora malá, moc dobře věděla, že dnes keramika není, jen si potřebovala užít paní učitelky...Navečer jsem se sháněla po flashce, kterou jsem jí půjčila do třídy s fotkama ze školního výletu. No co myslíte, od pátku je v tašce... Ještěže už budou prázdniny.
Viki tak nějak od soboty nechce žrát (k tomu všemu, co jí je). Tak jsem to holt dnes pojala jinak a dostala odpoledne banán a večer jsem jí uvařila rýži s mrkví a kuřecím masem. A baštila, hurá !!! Pro rodinu večeře nevyvářím a se psem se....No, jo, ale přeci ji nenechám pojít hlady....Ach jo

2 komentáře:

  1. Vyřiď Vikče, ať přestane dělat fóry a konečně se nažere! Že tím nic nezíská, když bude stávkovat... A tebe zdravím a přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co myslíš, že jí pořád říkám ! Ale dnes ráno už vypadala líp, tak snad...I já přeju hezký den.

      Vymazat