úterý 19. června 2012

Milé setkání

Po pracovním dopoledni jsem se jela domů podívat na Viki. Stav stejný.
Odvezla jsem Lucku na hudebku a pospíchala jsem na kafíčko s moc milou osobou. Rande jsme měly ve dvě, že na chvilku....Domů jsem dorazila skoro v půl šesté. Lucka dorazila za mnou přes město sama, šikulka.
Prostřední se odpoledne vrátila ze školního výletu. je v pořádku, přismahnutá od sluníčka, vypadá spokojeně. Dala sprchu a spí. A tak to asi má být.
A i když všechno klape jak má, tak mám takový pocit, že je všechno špatně. Je mi nějak smutno, vlastně nevím proč...

3 komentáře:

  1. Asi jsou nějaké erupce či co. Také kolem mě všechno zdánlivě spokojeně plyne a funguje, jen já se ráno budím s bolestí okolo žaludku, nervozní a s pocitem, že "něco je špatně". Otravuju pak své okolí neustálými dotazy, jestli je vše v pořádku.
    Držím palce, ať je u vás lépe. Ať se Viki srovná, musí to být deprimující vidět, že jí "něco" je a nevědět, jak jí pomoct. Psa jsem měla, tak vím, že je to prostě další dítě a strach o jeho zdraví je hrozný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že pořád nevím, jestli simuluje, nebo ne. půl dne se jeví v pohodě a pak zas obrat a je mi do breku. Dnes ráno se zdála zase lepší, tak snad...

      Vymazat
  2. Ivo pokouším se to svést na počasí...když ale marodí němá tvář, je to moc smutné a těžké. Držím pěsti ať je dobře a také doufám, že snad už někdy dojde čas na kafíčko a popovídání s tebou :o)

    OdpovědětVymazat