úterý 15. května 2012

Veterina

dneska byla v plánu. Asi před měsícem se Viki udělal na boku trochu tmavší flek asi tak velikosti dospělé dlaně. Při bližším prozkoumání jsme zjistili, že jí v tom místě chybí podsada. Je jaro, mysleli jsme, že to patří k línání ...
Po návratu z tábora se jí vprostřed tohoto divného místa udělal jakýsi pupínek, který se pomalu, ale jistě zvětšoval.Takže jsem dnes milou Vikču hned po návratu domů sebrala a frčela s ní na veterinu.
Pan doktor udělal stěr. Paraziti to nejsou, alergie to taky není. S největší pravděbodobností je chudinka hormonálně rozhozená po hárání....Dostala jakési podpůrné prostředky ( co si budem povídat, obyčejnej rybí tuk v supr lahvi za mrzký peníz).
Při té příležitosti jsem ji zvážila a zjistila, že nám kyne děvenka. takže bude dietka...
Jak já bych chtěla být pes, aby mi to jídlo někdo dávkoval, třeba bych taky nějaké to kilčo dala dolů....
No a v rámci diety jsme se vydaly na podvečerní procházku. Sice chladněji, ale bylo nádherně.
Ta panoramata


Odkvetlé pampelišky


 Zapadající slunce


Rozkvetlé kaštany


 Na zpáteční cestě se sice přihnaly mraky, ale domů jsme došly suché


Po procházce Viki snědla sníženou krmnou dávku s meducínkou jako nic a koukala, co bude dál. A já si myslela, jak to do ní budem dostávat, když to tak fujtablově smrdí.
Je vidět, že s baštou teda problémy nemá....

2 komentáře:

  1. Ivo krásné fotky :o)...Viki doufám, bude v pořádku. U nás je to ťapička..také nevíme asi atopák...po kapičkách lepší ale nezdá se, že napořád

    OdpovědětVymazat
  2. No mě to poídej..tebe bych potřebovala jako paničku! Abych nekynula. Viky je krásný pes.

    OdpovědětVymazat