pondělí 30. dubna 2012

Pes alkoholik

Tak asi jako všude i my jsme dnes pálili ohýnek. Byla i nějaká dobrota a k tomu pivečko.
Naše Viki ochutnala všechno. Ještě jsme nepřišli na nic (krom cibule), co by nesežrala.
Ale měli by jste ji vidět když dostane pivo. Z té by byl alkoholik raz dva.


Lucka byla dopoledne ve škole. Měli sportovní den a představení kouzelníka.
Prostřední byla v Praze se školou na výstavě .
My ostatní byli v práci. Já osobně jsem uzavřela duben - hurá.
Navečer se starší holky nějak špatně domluvily, možná i na poslední chvíli změnily plány. Prostřední se rozhodla, že půjde za nejstarší, ale jelikož jsme měli pivo, tak pěšky.
No jo, ale to je zase jediná cesta přes méně bezpečnou část města.
No, tak já matka aktivka jsem vzala Viki a šla s ní, abych měla jistotu, že dorazí v pořádku. Zpátky už jen s Viki tou samou cestou. Ona čtvrť sice žila svým bujarým životem, ale moje cesta proběhla v klídku a pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat