pátek 30. března 2012

V Praze

jsem dnes byla služebně skoro celý den. Akce předem plánovaná. Moc se mi nechtělo, ale muselo to být.
Když jsem pro "pražáky" začala pracovat, měla jsem z každé cesty trauma.
Dneska už mi nedělá problém dojet do HočoPočo, nebo na Černý Most. Tady nechám auto a dál se spoléhám na MHD.
Včera jsem tedy byla dost rozladěná. Všechna parkoviště uzavřená. U Makra kontrolovali, zda je fakt přístup do Makra. U Hornbachu maník vyhrožoval nehorázným parkovným, ostatní parkoviště zapáskovaná a zákaz vjezdu a tam, kde by se možná dalo bylo už plno...
Fakt mě to vytočilo. Našinec nechce komplikovat dopravu v centru, znečišťovat ovzduší atp., ale zaparkovat nemá kde. No, nakonec jsem si poradila, místečko našla, na akci dorazila.
Dokonce navečer po návratu bylo auto na svém místě, bez poškození, bez parkovného.
Akce nakonec nebyla taková nuda jak jsem si myslela, bylo to docela fajn...
Doma to beze mne taky zvládli, jen to počasí je trochu protivné. Ale s tím stejně nic neuděláme.
Večer jsem měla jeden velmi optimistický telefon. Tetu pustili domů. Je po mrtvičce a strávila po léčebných zařízeních hodně dlouhou dobu. Pomalu to vypadalo, že už se domů nevrátí. Tak hurá !!!

4 komentáře:

  1. Šikula! Nesnášim parkování! A v Praze už vůbec ne!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že teta se navrací domů. Do prahy autem si netroufám, většinou parkuji u Thomayerky, ale už jsem to dlouho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. já už radši chodím pěšky:-) tak to jsi bparkovala kousek od nás...příště tě zvu u nás přd dům, je to zadarmo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy děkuji, pozvání před dům jsem ještě nedostala :). Napiš ulici a příště jsem tam....

      Vymazat