pátek 16. března 2012

Soutěžní přehlídka

dětských hudebních souborů z liberecka se dneska konala v našem kulturním domě.
Jelikož mám tři holky, tak jsem se za svůj život zúčastnila už spousty různorodých více,
či méně kulturních akcí. Na některé jsem šla ráda a dobrovolně, někam jsem prostě musela jako doprovod.
Tenhle týden přišla Lucka z hudebky s info letáčkem o téhle akci.
Po pravdě. V pátek odpoledne se jít koukat na dětské soubory.... Vážná hudba mě moc nebere....No, nechtělo se mi.
Venku nádherně...Ale nakonec jsem si řekla, že když Lucka projevila zájem, půjdeme se aspoň na chviličku podívat.
Co vám budu povídat. Odpolední program začínal ve dvě odpoledne. A trval dvě hodiny. Seděla jsem na židli s pusou otevřenou až do konce. To, co tam ty "děti" ( byli tam i náctiletí) předvedly, to bylo tedy něco.... Byla jsem fakt nadšená.
Kvalita fotek i videek není dobrá, měla jsem jen v kabelce malý digitál.

Soubor lidových nástrojů Dudáček, věkový prům. 16,4


Smyčcový orchestr ZUŠ Turnov, věkový prům. 12,0   22 členů




Juniori - ZUŠ Liberec, věkový prům. 14,8    46 členů



Jablonecký komorní orchestr ZUŠ, věkový prům. 15,9    17 členů



A na závěr opravdu pecka Symfonický orchestr ZUŠ Liberec
věkový prům. 14,8   56!!! členů
dirigent : Graziano Sanvito



Velké mínus téhle akce vidím v tom, že menší děti hrály dopoledne a při odpoledních vystoupeních už zlobily a rušily. A pak mne zarazilo, že jsme tam byly s Luckou jako jedny z hodně mála " cizích". Obecenstvo skoro žádné ...

2 komentáře:

  1. Viděla jsem něco podobného..pěkný zážitek, mám na to jen hezké vzpomínky. Byla jsem překvapená obdobně jako ty :).

    OdpovědětVymazat