sobota 3. března 2012

Kumburk

Lucka ze spaní ve Skautu přišla spokojená, vše bylo OK.
Po obědě jsme se sebrali a vyrazili na výlet. Bylo by škoda sedět doma v tak krásný den.
Naším cílem byl nedaleký Kumburk.
Jde o zříceninu hradu, který je poprvé zmíněn ve 14. století.
Krkonoše cestou na hrad


Pod hradem


A na samém vršku. Vyhlídkový ochoz a vlastně celou zříceninu zvelebuje parta nadšenců.


A naše Viki, co miluje výlety, ale hlavně vyhlídky. Vyleze kamkoli.




 Ještě jednou Krkonoše, tentokrát z ochozu


A před časem jsem tady v komentářích měla dotaz, zda bydlím na rozhledně.
To ne, ale ve velmi členitém kraji, kde o rozhledny, či rozhledová místa opravdu není nouze.
Tak jedna fotka , kde jsem označila ty, které jsou od nás maximálně do 50 km. podotýkám, že je to jen část krajiny. Chybí Jizerské hory a Krkonoše.


Zleva doprava : Bradlec, myslím, že Valečov, Trosky,  Tábor, Ještěd, Kozákov, a mimo fotku těsně Černá Studnice.

5 komentářů:

  1. Jéje,moje dětství!!! Děkuji za připomenutí, je to nádherné, za nás nebyla ještě ta dřevěná vyhlídka, my se tam sápali po zřícenině! Nádhera, já chci takýýýýýý!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou panoramata :-). Vážně, je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Silvi , když jsme lezli nahoru, myslela jsem na tebe. třeba to v létě vyjde :).

    OdpovědětVymazat
  4. krása, hned bych jela na výlet

    OdpovědětVymazat