úterý 6. března 2012

Dnes

se mi dařilo víc než včera. Tudíž mám hotovo, uzavřený únor, hurá !
Po práci jsem vyzvedla Lucku a v mezičase, než jí začala hudebka jsme šly zkontrolovat kačeny, jak přežily zimu.


Měly jsme štěstí hned dvakrát. Jednak kačeny jsou zpátky na řece i když v menším počtu než v zimě, a jednak jsme potkaly Tadeáška s maminkou. Táda spinkal, ale po chvilce se probudil.


Lucku jsem dovezla na hudebku a sama šla na kafíčko s jednou moooc milou osůbkou
 ( Lucčinou učitelkou z první a druhé třídy). Tak nějak ta spolupráce mezi náma přerostla v přátelství. Bylo to moc prima.
Navečer jsem se šla projít s Viki, protože s ní šijou všichni čerti. Daly jsme si 4 km, ale Viki by klidně zvládla 10x tolik. Při zpáteční cestě jsme narazily na fešáka stejného plemene, jako je Viki. Nezodpovědní lidé ho pořídili dvěma starouškům, kteří ho samozřejmě nezvládají a pes je venku v kotci za plotem, aby nikoho neohrožoval - prý. Ach jo, být to fena, tak jim ji snad seberu.

1 komentář: