středa 29. února 2012

Třetí den prázdnin

jsme chtěly s Luckou prolenošit. Trochu se nám to povedlo.
Zjistila jsem totiž, že v našem kině dávají nový film pro děti Modrý tygr už v 10:00 dopoledne. Tak jsme šly. Film končil skoro v pravé poledne. Daly jsme si palačinku a vyřešily tím oběd.
Odpoledne jsem lákala Lucku na prochajdu s Viki ( přeci jen ji trochu opomíjíme).
Lucka dala přednost malování a čtení. Dobrá tedy. Vyrazila jsem sama. Dala jsem si asi 6 km, ale naprosto úúúúžasným terénem. Sníh, voda, bláto, voda, bláto, sníh a tak pořád dokola. Ale prošly jsme se, zkontrolovaly jak moc vody je v řece a nakonec to bylo fajn.
Vtipné bylo, že když jsem chtěla foti, tak jsem zjistila, že místo malého foťáčku s sebou táhnu peněženku. Doufám, že se tohle nestane pravidlem....
Dokumentace z mobilu


Večer jsem aspoň zrušila tu hromadu nevyžehleného prádla.

Žádné komentáře:

Okomentovat