pondělí 20. února 2012

Na otočku

do Hočo Počo jsem dnes musela navečer. Mimořádně v pondělí.
Nemám rády tyhle takměř zbytečné cesty. Ale když to musí být.
 Zvládla jsem to a tiše záviděla " Pražákům", že nemají sníh.
Po deštivém víkendu jsem se rozhodla, že dnešek strávím v práci a počasí si ze mne vystřelilo. Bylo krásně, slunečno. No, nedá se nic dělat.
Lucka dnes měla první schůzku zdravotnického kroužku. Někdy v květnu by měla proběhnout okresní soutěž. Tak uvidíme, jak se jí to bude líbit. Ona se tam totiž přihlásila hlavně kvůli paní učitelce, která kroužek vede, ale pst...Dneska byla spokojená a podrobně popisovala vše, co si povídali.

Cestou do Prahy

8 komentářů:

  1. Jooo pražákům těm je tu hej...a když napadne, tak se schovají v nákupním centru :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám ráda nákupní centra, ale chápu, že ve městě je to alespoň nějaký únik :)

      Vymazat
  2. To je fajn ten zdravotnický kroužek, já taky takhle začínala,....a u zdr. profese zůstala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to byl vzdor, proti mamčině výběru (ekonomka) a proti zřízení ( talentovky na MŠ, hlavně hudebka), tak jsem šla na dětskou sestru.

      Vymazat
  3. Já sníh ráda nemám, ale po návratu z hor mi to tu přijde takové divně holé :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem takměř z hor, sníh k mému životu patří, ale všeho moc škodí a když je něčeho málo , tak to taky není ono. jak píšeš, přišlo mi to docela divný, oproti tady u nás. Jenže s tím stejně nic neuděláme :).

      Vymazat
  4. Já jsem chodila do zdravotního kroužku taky a Eliška chvíli taky. Nemám ráda sníh, chci jaro.

    OdpovědětVymazat
  5. he he, taky jsem navštěvovala zdravotnický kroužek :)), jelikož jej vedl fešný medik :)

    OdpovědětVymazat