čtvrtek 19. ledna 2012

Vyšší místa

pochopila ( musela jsem to dokázat), že nejsem záškodník a narušitel a už mám zase přístup na tento původní blog. Teď se jen musím rozhodnout, jak dál.
Dnešní zimní den byl hodně zasněžený a ještě trochu zastíněn doznívající "rýmičkou".
Nicméně jsem zvládla všechny klienty, dát se s Luckou ostříhat, pomoct manželovi vyházet naši úžasnou asi 80m dlouhou cestu k silnici (ještěže na většinu stačí fréza, ať žije mechanizace!). Poblbnout s Viki ve sněhu, což ona miluje. Atd, atd.
Jen Skauta jsme vypustily, protože jsme se dodostaly ve správném čase na silnici a dál k městu. A pěšky v tomhle počasí, to fakt ne.
Nejstarší je o trochu líp.

3 komentáře:

  1. Jak tys tu s tím kouzlila??? :-))) Tak hurá, že jsi zpátky! G.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu první 2 řádky. A fréza by bodla.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si říkala, kam jsi zmizela. Mě taky nějak blbne blog, nejdou mi zobrazit komentáře. Nějak nevím, co s tím :-(.

    OdpovědětVymazat