úterý 24. ledna 2012

Medovník

Ne, opravdu to nedělám schválně. ( Tím myslím, že neprovokuju všechny, kteří vyhlásili boj se sladkým, sama bojuju).
To mě jen občas chytne pečící nálada a když musím, tak musím. Navíc jsem ho slibovala už dávno. Můj druhý pokus. Všem chutnal.



 Dopoledne jsem se byla podívat na Tadeáška. Od včera má teploty a jeho maminka to se mnou řešila. Tak jsem ji jela povzbudit. Asi to nakonec budou zoubky.
S Luckou jsme se stavily po škole v KIKu. Objevila jsem tam na ni docela dobrou zimní bundu za 179 Kč. No nekupte to!

6 komentářů:

  1. Hele..fakt nezlob :oDDD..ale vypdá báječně, dala bych si jéje.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještěže tohle moc nemusím.. ale můj drahý by si určitě dal, vypadá báječně! Gratuluju k výbornému nákupu. A jak ti je? Už je to lepčejší, že máš takové roupy?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,jo, děkuji, lepší to je určitě. A medovník jsem dělala včera večer, aby se hezky rozležel.Roupy na jídlo mám vždy, když mám nervy. A jelikož mi někdo docela leze na nervy, tak holt žeru :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, máš u mě na blogu zprávu!

    OdpovědětVymazat