sobota 28. ledna 2012

Koláče ala Andrea

jsme měli dnes k snídani.
Před pár dny zveřejnila Wlčice foto návod na vynikající koláče.
Nedalo mi to a včera večer jsem se do nich pustila.


Fakt jsou výborný.

6 komentářů:

  1. takové fotky bych zakázala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k Lucce....zahájím válku a zaútočím salátama :oDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Andrea (zatím) není aktivní bloggerkou- ihned přeposílám odkaz-bude mít radost :-))
    Koláče jsou opravdu výborné- pekl i tchán na jihu Čech a poslal foto :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou výborné, jsou vynikající, jen mě těsto udělalo hrnečku vař a koláčů velikosti desertního talířku jsem měla 9. Musela jsem přidělávat i tvaroh. Ale byla to mňamka. I Viki (naše psice) si libovala, ale psst.I

      Vymazat
  4. Andrea zatím opravdu není aktivní bloggerkou :-), ale i tak mě těsí, že se koláče tak povedly a že chutnají. Já je dělám větší (asi na velikost velkého plýtkého talíře a krájím je pak na klínky), proto mi z toho množství obvykle vyjdou jen 4, ale velikost vůbec není důležitá :-), podle fotky je vidět, že se povedly a to je hlavní.

    OdpovědětVymazat