čtvrtek 26. ledna 2012

Hudební soutěž

Dneska Lucka nešla do školy. Pan učitel, co k němu chodí na flétnu ji přihlásil do místního kola soutěže na dechové nástroje. Ráno jsem ji odvedla na ZUŠ a musela odejít zařídit nějaké nezbytnosti. Během dopoledne jsem se tam vrátila a slyšela hrát několik dětí na saxofon. Teda řeknu vám, já koukala, ty válely !!!
Lucku jsem propásla, ale byla chválena, že dobrý. I diplom dostala.


 A jelikož měla odhlášený oběd, tak za odměnu jsme zašly na palačinku. Lucka si vybrala sladkou, já slanou špenátovou. Mňam.




A jelikož ve stejné budově sídlí i knihovna, tak jsme se tam zcela neplánovaně stavily taky. No bodejť by ne, když tam máme prima paní knihovnici.
Volala nejstarší, která dolečuje anginu, zda bych nenavezla proviant,
aby v té zimě ještě nemusela ven. No, co by matka neudělala pro své dítko, že.
Aspoň jsme mohly s Luckou zkontrolovat potkánky, hlavně miminko.
Upozorňuji, že následující fotky mohou být pro některé osoby šokující!!!
Pokus o vyfocení všech 5 potkanic.
 


4 komentáře:

  1. fuuuj, ty krysy, bléééé. pomooooooc. No dobře, gratuluji k diplomu a už utíkám, pomoooc.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji!! A teda ty potkaní fotjosu supeeeer. Ale vidět je u nás doma takto, tak beru nohy na ramena a zdrhám.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám potkanky moc ráda. Jsou tak chytří.
    Žel naše kočka by je neustála, tak to u nás vypadá na rybičky..

    Lucka je moc šikovná, taková zkušenost se jí neztrati.

    OdpovědětVymazat
  4. To je šikulaaa! Gratuluju!
    palačinky jsou krásně nazdobené-za tu námahu to jistě stálo !
    No a ty myši... tak to nevím, to bych asi nezvládla ani za palačinku ;-)

    OdpovědětVymazat