pondělí 23. ledna 2012

Druhá várka

koblih v troubě musela dnes být upečena. Po první se jen zaprášilo. A to jsem měla dojem, že nejsou nic moc, takový průměr.
V předchozím příspěvku se Emilka ptala na předpis, nebo odkaz.
Čas od času mne něco zaujme, já si to hned vytisknu a pak vytáhnu papír a peču. Ale pokud se nepletu, tak nejpodobnější tomu, co jsem dělala je tady.
Choroba ustupuje a tak jsem dopoledne šla do práce. Dobře jsem udělala, kolegyně tam dnes nebyla a já si dodělala spoustu restíků a i něco navíc.
Nejstarší byla na kontrole, ještě zůstává doma, angína se nechce vzdát.
Jinak jsem vždycky měla odjem, že náš kraj je všude opomíjen, ale aspoń v tom negativním směru se o nás v posledních dnech ví. O tom, co se tady děje si můžete přečíst tady.

3 komentáře:

  1. Hodně zdravíčka!
    Teda ufff, s těmi vlaky, ale ani se nedivím, když si vzpomenu, kde byla zastávka v Syřenově, na ní se šlo po kolejích, jinudy to nešlo, v lese, sama bych se tam i bála,..

    OdpovědětVymazat
  2. Byly výborné, první várka se dožila asi 16-ti hodin - jen díky tomu, že jsem je pekla večer, rodina to pojala jako skvělou tečku za večeří a k snídani už se museli přidělovat, aby zbylo na všechny.
    Druhá várka trochu lepší, tu jsem udělala s jablkovou náplní, ale stejně se u nás neohřejí. Ovšem stále lepší, než kdyby mi tu ležely týden, že jo.
    Díky.

    OdpovědětVymazat