neděle 29. ledna 2012

Běžky podruhé

Pro včerejší velký úspěch a vzhledem k blížícímu se mrazivému počasí, jsem se rozhodli využít ještě dnešního dne k dalšímu výletu.
Ti, co včera trochu zlobili, dnes slíbili sekat dobrotu, ale stejně to nedodrželi.
Ale to nevadí. Byli jsme na čerstvém vzduchu.
Dneska až moc, docela foukalo a bylo mrazivo.
Vybrali jsme trasu jinou, měla být skoro stejně dlouhá jako včerejší. Jaké bylo naše překvapení, když jsme se zhruba v půlce cesty dovtípili, že okruh se nekoná a musíme tou samou cestou zpět. Hlavně, že to šlo někudy, že.
Nakonec z toho bylo asi 7,5 km na běžkách a 1km pěšky k autu.
Na začátku cesty


Kopec v pozadí vlevo je náš cíl


Na vrcholu


 Kousek cesty vede i lesem


A pohled za lesem : Krkonoše a Jizerky v celé své zimní kráse


Zpáteční cesta, kopec z druhé strany


K autu jsme docházeli při západu slunce


PS: A k obědu byl brambor s rybou a zeleninový salát :).
No pravda koláče ke kafi po návratu z výletu.

7 komentářů:

  1. Ježiš, to je nádhera!!! Hlavně ta poslední fotka... Ta je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Gábi od tebe si to obvzlášt cením. Vše je foceno malinkatým digitálem, aby se vešel do kapsy. Fotím takřka za jízdy, vždy rychlocvak, protože to jistím vzadu a jsem nejpomalejší a furt se na mne čeká :). Mít velkej foťák a jet sama, tak to jedu dva dny.
    Jo a taky nejvíc padám.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherný fotky! Ta kombinace sněhu a slunce nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. to je náádhera, malinko závidím, ale já jsem ráda, že pajdám:-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera.....já nezávidím jen malinko jako Amelie, já asi závidím hodně :o))

    OdpovědětVymazat