pátek 30. prosince 2011

Šemík dorazil do cíle

Akce kůň už tady byla v létě popsána.
Tak nějak se stalo, že na předání nebylo kdy.
A možná by k to mu ani nedošlo, ale nemám ráda dluhy do nového roku.
A tak jsem dnes sebrala celou ( fakt jsme se řízením náhod sešli všichni ) a jeli jsme Šemíka předat.


Kůň byl předán, návštěva klidná. A jelikož nebylo zrovna příznivé počasí ( hustě sněžilo) a já měla na odpoledne domluvené kino s kamarádkou, tak byla i poměrně krátká.
Ještě musím zmínit starší neteř, která je dost sportovně nadaná. Chodí plavat, jezdí na kole i závody, slušně lyžuje, ale docela obdivuju, že se sama naučila jezdit na jednokolce. Na fotce sice stojí, ale jezdit umí.


Po návratu jsem vyzvedla kamarádku, daly jsme si v kinokavárně čajík, probraly jsme jak jde život a shlédly skvělý film Perfekt Days. Teda skvělý podle mne, fakt jsem se nasmála. Myslím, že výkon Onřeje Sokola předčil Ivanu Chýlkovou ( zase můj názor).
Rodinka byla mezitím doma, prostřední si připravovala dobroty na zítra a nejmladší jí pomáhala. Taťka je chválil, jak jim to spolu šlo. Dokonce máme výbornou buchtu k snídani. ( A včera prostřední vyžehlila všechno prádlo, ona na toho Silvestra chce asi opravdu jít :)).
No nemám já se !?

3 komentáře:

  1. Ju, Semik ma konecne sveho jezdce... Hura...

    OdpovědětVymazat
  2. Perfect days mě taky moc bavilo. Jak film, tak kdysi i divadelní představení. Moc fajn film

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně zdraví, štěstí, radosti a lásky v novém roce. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat