čtvrtek 8. prosince 2011

Pečeme

Těsta jsem měla připravená už v pondělí. Jen k tomu pečení jsme se dostaly s Luckou až dnes.Šikulka moje mi pomáhala a šlo jí to od ruky.





Odpoledne se tu stavila na kafe nejstarší, v nové práci je spokojená.
A pak jsem musela na Radu rodičů. Ta se tak nějak protáhla. Ze školy jsem odcházela ve 22:00. A že jsme toho vyřešily opravdu hodně :).

52/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- další dva druhy upečené
- kafe s nejstarší
- doma to zvládli v pohodě a já si mohla Vánoční radu rodičů poprvé užít

4 komentáře:

  1. Teda.. vy jste šikulky! My ještě nemáme jaksi ani zaděláno :-). Ale to se zmákne. A úspěšnou Radu rodičů závidím, naše ředitelka absolutně nemá zájem cokoliv řešit, co kdybysme po ní něco chtěli???

    OdpovědětVymazat
  2. Taky chválím, my jsme se ještě do pečení nepustili...

    OdpovědětVymazat
  3. krásně se na ty fotky kouká :)

    OdpovědětVymazat