pátek 16. prosince 2011

A je to tady !

Všichni se diví, že 16. prosince padá z nebe bílé cosi.
Někde sníh, u nás by se to dalo nazvat sr....., protože  je to s deštěm.
Diví se lidé, diví se silničáři... Ale proč a čemu, vždyť je 16. prosince!!!
Kdyby byl červenec, neřeknu.
Ráno bylo krásné, lehce přimrzlo, vycházelo sluníčko, červánky na nebi. Pak se to otočilo.
A jelikož jsem vyrazila v botaskách ( chodím v nich dokud to jde), tak než jsem došla domů, pěkně jsem čvachtala.
Nápor klientů jsme zase zvládli, i když dnes to bylo docela problematické.
Rychlý nákup, ještě rychlejší návštěva sousedky, kde jsem si pochovala měsíční Adélku a jsem ráda, že jsem doma.
Lucka si stihla postavit mokrého sněhuláka, sama přišla jako žába.


 Měla mít nějakou akci se skautíkama, ale nešla, tady fakt prší se sněhem, brr.
To raději vyšívá, přinesla si ze školy z pracovního vyučování hezké přáníčko.
A tak se nezlobte na počasí a buďme rádi, že to začalo až dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat