neděle 4. prosince 2011

530 čajových sáčků

Když byla Lucka ve školce ( cca 3 roky ) začala na popud ostatních dětí sbírat čajové sáčky.
Po nějakém čase ji to tak trochu přestalo bavit, ale mě bylo líto tu sbírku vyhodit.
Pokud je příležitost, tak si nový sáček vždy založím. Spousta známých už to ví a tak mi je průběžně nosí. Nebo když jede někdo na dovolenou, vzpomene si na mne při pití čaje.
A tak se mi tu za ty tři roky sešlo už 530 druhů čajových sáčků. Nejsem sběratel, nevyhledávám na netu ( a že by se jich za mrzký peníz dala koupit spousta), nejezdím po burzách. Prostě když objevím něco nového, tak zařadím.
A jelikož čaje můžu, tak si i já občas nový koupím.
A takhle je skladuju, abych měla přehled.



A tak kdyby jste někdy někdo narazil na zajímavý čajový sáček....
A kdyby někoho zajímalo jaký počet mají sběratelé, ta něco málo se dozvíte tady.

3 komentáře:

  1. Super, písni mi adresu do mailu, sbírám je pro jednoho chlapa, ale pro tebe mi to bude milejší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem čajomil.. a vůbec jsem netušila, že se něco takového sbírá..
    škoda, že jsem nevěděla dříve.. povedu v patrosti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Smím se zeptat, kolik už jich máš? Přibylo něco?

    OdpovědětVymazat