středa 30. listopadu 2011

Zase ta středa

Včera jsem byla utahaná jako už dlouho ne. Ani vydatný spánek moc nepomohl a děsila jsem se toho, jak vůbec zvládnu pracovní proces. Nakonec to nebylo tak hrozné a přežila jsem.
Ještě jsem neměla hotovo a už jsem si domlouvala návštěvu u Tády.
A abych se prý nenudila, tak nejstarší potřebovala nějaké  šící úpravy na oblečení.
Nakonec se zadařilo všechno. Táda roste jako z vody, je to usměvavé sluníčko.
Lucka večer i úkol udělala. Prostřední večeři, takže jednou to byla úplně jiná středa.
Taková lepší. Ale utahaná jsem stejně.

44/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- práce v pohodě
- Táda a jeho rodina
- moje rodina

1 komentář:

  1. Milá Ivo, všechno nejlepší k svátku! A hlavně hodně potěšujících zpráv a zážitků :-)

    OdpovědětVymazat