pondělí 28. listopadu 2011

Očkování

To si takhle sedím odpoledne u kafíčka. A najednou mi probleskne hlavou, kdyže jsme to měli jít s Viki na veterinu. Hmmm. Vloni byla doočkovaná 30.11., další návštěva plánovaná na 11/2011. A tak když přijel manžel domů z bytečku, tak se jelo. Byla vzorná holka naše. Zpátky jsme byli během 15ti minut.
Jinak dopoledne práce, chvíli s nejstarší, včetně oběda. Pak pro Lucku. Ve škole odpadají nemocné nejen děti, ale i učitelé. Jen doufám, že se nám to vyhne.
Večer příprava na páteční jarmark.

42/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- Paní učitelka nachystala dětem stromeček, ráno bylo ve třídě zhasnuto, zataženo,
   jen ten stromek a děstká očka tam zářila. Byla první z celé školy.
   Měla jsem to štěstí být u toho, neb jsem musela cosi vyřizovat.
- skoro sousedovic Anička, prvňáček s námi bez problémů jezdí do školy
  ( mamka se jí vrátila z porodnice, tak jsem jí nabídla, že Andulku budu brát)
- příprava na jarmark skoro hotová
- vzorná Viki na veterině
 ( předchozí pejsek jim to tam málem vždycky zboural, očkoval se raději venku před  budovou)
- v hrabáku jsem ulovila vééélikááánskou deku za 10 Kč, tak bude mít Viki co trhat
Kdyby někdo věděl, jak ji odnaučit likvidovat všechny pelíšky, tak předem děkuji za radu.
Ale zase to mám dobrej adrenalin, každý měsíc chodit lovit starou deku. Ta dnešní vystačí minimálně na 4x.

2 komentáře:

  1. Betka taky veterinu nesnáší....Minule se ohnala, když jí veterinář chtěl dát injekci a on se píchl chudák do prstu.

    OdpovědětVymazat
  2. Naše Holynky se na veterinu zase moc těší a cpou se dovnitř jedna přes druhou. A když je doma desetiletá Barunka, dcera pani doktorky tak to je úplně nejlepší.

    OdpovědětVymazat