pondělí 24. října 2011

Doma

už je Vendulka, tak hurá !!!
Na dnešek jsem měla domluvené setkání. Dlouho jsme se s kamarádkou domlouvaly,
ale nějak se nám nedařilo. A abych neviděla Tádu až půjde do školy, tak dnes to klaplo.
Sotva jsem otevřela dveře, tak jsem Tadeáška i s lahvičkou dostala do ruky a prakticky ho měla jen pro sebe celé odpoledne. To je tak hezký, když vám někdo důvěřuje, nedělá chytrou a namyšlenou a pouhým pohledem jste schopný se domluvit. Takže moc děkuju za prima odpoledne, je to fakt relax starat se o neustále spokojené a usměvavé miminko.



7/365 Z čeho jsem dnes měla radost 
- že je Vendy doma
- z návštěvy u kamarádky a usměvavého Tády
- z toho, že jsem se dozvěděla, že Lucka se umí ozvat a prosadit si svůj názor
- z toho jak se Lucka skvěla chová k Tádovi a to i přesto, že je to první mimčo se kterým    se takhle zblízka setkala
- že mi volali z prodejny, kde jsem reklamovala bundu, že si mám přijít pro korunky a to hned napoprvé
- že mi zavolala prostřední z dvoudenního výletu

Žádné komentáře:

Okomentovat