pátek 30. září 2011

Vítání občánků

Vloni, když byla Lucka ve druhé třídě, byla škola kam chodí požádána o kulturní vložku na pravidelné Vítání občánků. Paní učitelky připravily pásmo básniček a písniček a čas od času docházely na místní radnici účastnit se téhle akce.
V novém školním roce pokračují, protože holčičky už to umějí a jsou šikovné. O tom jsem se přesvědčila právě dnes. Předchozí vystoupení jsem nějak propásla, ale teď mi to vyšlo. Po práci jsem došla na radnici a měla možnost je vidět. Fakt jsou to šikulky.


I panu starostovi se líbily.


Lucka se vrátila do školy, já oběhala potřebné a jelikož máme zítra jistý slavnostní den, šlo se na zmrzlinu. A hned na dvojitou. První točila paní, ta byla normální.
Druhou točil pán. Na dotaz, zda chce Lucka polevu jsem odpověděla, že hodně.
Pán zjistíc, že paní není v dohledu, strčil Lucce celou zmrzku do hrnečku s polevou.

1 komentář: