neděle 11. září 2011

Svíčková, nákupy a bazén

Ale hezky popořádku. Prostřední si přála k obědu svíčkovou. Proč ne. Moje maminka mě ji naučila naprosto skvěle. Rychlovka, žádné velké vyváření. Nejvíc práce mi dají hrnečkové knedlíky. Samochvála smrdí, ale pochutnali jsme si všichni.
Po obědě jsme potřebovali zajet do Liberce, konečně vybrat dceři nějakou kuchyni.
Lucce se s námi nechtělo. Poprosila jsem mamku Šárky, zda by u nich Lucka nemohla být. Mohla. Užila si bazén, kolo i kamarádky dosytosti. Ani se jí nechtělo domů, se nedivím.
Prostřední s kamarádkou jely s námi, okoukly hadříky a byly spokojené.
My nakonec taky. Kuchyně je objednaná, bude snad do týdne. Dokonce jsme stihli koupit pár potřebných drobností za slušnou cenu.
A hezký den je pryč. Docela je mi to líto. Jenže v týdnu tohle prostě nestíháme.

1 komentář: