pátek 16. září 2011

Ludmila

Dnes má svátek Ludmila, manželova maminka. Tak jsme jí navečer byli popřát.
Dopoledne v práci, nákup,farmářské trhy, pokračuju v úklidu. Jde to holt po chvilkách pomalu. Manžel si spravuje pily, včera obě vypověděly službu. Ale on je šikula a dá je dohromady.
Při cestě ze školy si dáváme zmrzlinu a stavujeme se ve školce, kam chodila Lucka. Je pro mne potěšením, že všechny , které tam potkáváme nás rádi vidí.
Vezu domů kamarádku, která po dlouhých letech konečně našla spřízněnou duši. Je na ní vidět, že je spokojená.
Fotka dortu je z loňského roku. Dělala jsem ho tenkrát sama taky babče k svátku. Letos jsem byla ráda, že jsme zákusky koupili. Fakt nějak nestíhám, nebo se mi nechce ???

3 komentáře:

  1. Dort byl náádherný. Neboj, já taky nic nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow...ten je krásný!!! No co se dá dělat, někdy člověk musí vypnout a soustředit se taky trošku na sebe aby nabral síly a příští rok mohl udělat zase něco krásného :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Také máme doma Ludmily, tudíž je dnešek oblíbeným svátkem. Tak posílám jednu gratulaci i k Vám:-) domů, dort je krásný, to ano. Ale také jsem zákusky nakupovala. A v mém případě se mi tedy víc nechce:-)

    OdpovědětVymazat