pondělí 29. srpna 2011

Drobné nákupy

bylo dnes nutné udělat. S Luckou jsme zašly do papírnictví, kde jsme sehnaly vše,
co jsme potřebovaly. Bačkorky jsme nesehnaly, v celém městě neměly její velikost.
Bude nosit sandálky, alespoň se ještě využijí. Ostatní snad máme a když tak dokoupíme průběžně.
Na odpoledne jsem měla domluvenou schůzku. Pozvala mne Lucčina bývalá paní učitelka na kafíčko. Tak nějak ta naše spolupráce přerostla v přátelství a já jsem za to moc ráda.
Takových klidných a pozitivních lidí není mnoho,o to víc si toho vážím.
Eva mě docela dojala, dostala jsem od ní kytku a moc hezky jsme si popovídaly.
Tohle jsem tedy fakt nečekala.
Následně jsme měli s mužem sraz s nejstarší a jelo se kouknout na kuchyňskou linku.
Linka není, ale povedl se nám docela dobrý kup. Narazili jsme na krám, který se ruší.
A tady na nás čekala úplně nová sedačka + 2 křesla za poloviční cenu.
Je to kvalitní bytelný výrobek. Sedačka je rozkládací s úložným prostorem, křesla pohodlná. Naprostá spokojenost nás všech. Tak teď jen sehnat odvoz.
A navečer, když jsme vše vyřídili, tak jsme ještě vezli babičce opravené brýle. Nechaly jsme se s Luckou a Viki vyložit o kus dřív a udělaly si zase krásnou podvečerní procházku.













Jen prostřední trochu zlobí, nějak neumí hodiny a zapomíná dodržovat dohody. Tak snad se v novém školním roce polepší. Sice je plnoletá, ale pořád žije s námi, že...

1 komentář:

  1. Takový nákup závidím. U nás se sedačka ještě dlouho konat nebude..
    Taková přátelství jsou vzácná..

    OdpovědětVymazat