pondělí 18. července 2011

Podařené odpoledne ?

Večer holky trochu zlobily s usínáním, ale nakonec se zadařilo.
Pršelo, byl vítr a i ráno to vypadalo na déšť. Ale pršet nezačalo.
A tak jsme se rozhodly pro výlet . Už jsme tady psala, že jsme se musely rozloučit se skvělou paní učitelkou. Měly jsme dohodu, že k ní můžeme o prázdninách přijít.
A tak jsem to zorganizovala. Vezmeme Viki, tam pojedeme autobusem, zpátky pěšky. Není to daleko, asi 5 km. Dělám oběd a vyrážíme. Vše by bylo prima, kdybych já "chytrá" nespletla čas odjezdu. No nic, vracíme se


a frčíme autem. Taky řešení. Holky ( největší je dcera paní učitelky ) jsou nadšené a odpoledne uběhlo ani nevíme jak.




 A tak zase zpátky, předávám všechny tři u Šárky, dnes se nocuje tam.
Odjíždím na převaz, noha se nelepší a marodům taky není líp.
Vracím se domů a sedím tady u té mašinky a doplňuji, co jsem nestíhala.
A můj drahý muž, když šel vyvézt popelnici, tak se rychle vracel se slovy. Venku je úžasnej západ slunce , to si musíš vyfotit. Tak jsem ho nechala, ať mi to vyfotí on. 

2 komentáře: