úterý 26. července 2011

Kašel

ten si nás našel. Tedy Lucku. Pomalu, ale jistě pokašlává každý den víc a víc. Dopoledne jsem chtěla jít do práce, ale když jsem ji slyšela, tak jsme raději jely k doktorovi. Naše paní doktorka má dovolenou, musely jsme k zastupujícímu.
Poslechově čistá, povídal něco o alergii ??? Tak uvidíme.
K obědu kuřecí rizoto, až jsem byla překvapená , kolik toho Lucka spořádala.
Odpoledne jsem vymyslela pekelný plán. Můj brácha má zítra narozeniny. Tak až pojedem na převaz, stavíme se mu popřát. No a aby ta neohlášená návštěva nebyl až takový šok, tak jsem upekla naši oblíbenou " zasklenou " buchtu. Oni totiž malují obývák a švagrová je asi tak týden před porodem. Takže odpoledne strávené pečením, převazem a návštěvou bratra.
Ale bylo vidět, že je rád, že jsme přijeli.

1 komentář: