pátek 24. června 2011

Slunečné ráno

dnes bylo. Viki si mě vzbudila brzy, protože  holt potřebovala. Hodná holka. Tak jsem ještě po ránu stihla upéct jahodovou bublaninu.
V práci docela klid. Dnes se konaly farmářské trhy, ale než jsem se stihla zajít podívat, byla zase velká bouřka s hrozným deštěm. Raději jsem jela domů. Padla na mne taková únava, že jsem usnula jak mimino.
Navečer jsme jeli tetě převázat nohu. Lucka stále " přebírá". Je až s podivem, že když s tím přišla za tetou (86), tak ta se hned chytla. Jednu chvíli jsme měly dokonce trojku.


Sotva jsme dojeli, další velká bouřka, dokonce i kroupy padaly. A byla duha.


Při zpáteční cestě, mimochodem už byla pěkná zima, jsem si musela vyfotit mraky nad řekou. Tady se říká, že se páří z lesů a porostou houby, tak uvidíme.



PS: Dovětek ke včerejšku - Tadeášek trucuje, evidentně se mu u maminky v bříšku moc líbí.

1 komentář: