úterý 21. června 2011

Koncert

Ráno jsem odvezla Lucku do školy. Děti měly slíbené od paní učitelky opékání buřtíků, ale lilo jako z konve. Chvíli se věnovaly učivu zábavnou formou a když přestalo pršet, šly se projít alespoň kousek po okolí. Ještěže to u nás není do přírody daleko. A buřtíky upekly v troubě.
Moje maličkost vyrazila k příbuzným, Naložila jsem tetu (86) a strejdu (87) a hurá směr Praha, konkrétně HočoPočo ( holky zdravím ). Tady byla domluvená podrobná kontrola zraku. Na svůj věk jsou v tomto směru docela v pohodě. Cesta zpět, zastávka na oběd. Převaz tetiny nohy. Návrat pro Lucku do družinky. To vše za vydatného deště.
Navečer byl naplánován třídní klavírní koncert.


 Už jsem tady jednou psala, že paní učitelka má dobrý zvyk jednou za čas sezvat všechny svoje žáčky a každý zahraje 2-3 skladbičky.Dnes jich bylo 13.Moc hezký zvyk.

Hrálo se s paní učitekou


Hrálo se samostatně


Hrálo se ze zlomenou rukou


Koncert se vydařil a my zažili krásný podvečer. I počasí se umoudřilo a sluníčko vysvitlo.
A tak jsem se po návratu domů mohla ještě jít projít s Viki.

1 komentář:

  1. Já taky zdravím....snad někdy přijedeš jen tak a já budu mít volno a dáme řeč naživo :o)
    Máš moc šikovnou holčičku a taky moc hezkou ! Krásné dny ti přeji

    OdpovědětVymazat