čtvrtek 26. května 2011

Rada rodičů

Když nastoupila Lucka do první třídy, tak jako u starších dcer, se hned jako první věc volil třídní důvěrník. Kdysi jsem se tomu bránila, vloni jsem souhlasila. Mám poslední dítě, nějak to zvládnu. Kdo je třídní důvěrník ? To je vám všem asi jasné. Osoba, která dělá zápisy z třídních schůzek, chodí na radu rodičů, ale hlavně by měla být prostředníkem při jakémkoli problému mezi rodiči, dětmi a školou. Problémy nemáme, máme skvělou paní učitelku. Na třídní schůzky docházíme rádi (zatím), vesměs slyšíme chválu. Pak už zbývá jen Rada rodičů. Scházíme se tak 3-5x do roka, dle potřeby. Troufám si tvrdit, že spousta (samé matky, žádný otec) z nás tam chodí i ráda. Jsme malé město, docela se známe a je jasné, že třídního důvěrníka nikdy nedělá problémový rodič. Takže vždy vše prodiskutujeme v klidu, řekneme své názory, vyvodíme závěr. Někdy se řeší i nepříjemné věci, ale to už k tomu patří. Naopak, někdy se řeší i věci, které se školou tak nějak nesouvisí. Kdysi jsem si myslela, že tahle "instituce" je na nic, ale dnes si myslím, že smysl má.
Dnešní rada začínala v 17:30, byla i s občerstvením . Domů " ze školy " jsem přišla ve 22:00 a vůbec mi to nevadilo. Bylo to fakt fajn.

1 komentář:

  1. Ty jsi můj člověk...hledáš pozitiva tam kde by jiní viděli samou negaci :oD já ti přeji ať se ti v nové funkci daří !!!

    OdpovědětVymazat