středa 20. dubna 2011

Narozeniny

a to moje vyšly na škaredou středu. Nikdy jsem nebyla na nějaké slavení a v posledních letech jsem je takměř ignorovala. Letos to bylo jinak. Dostala jsem spoustu kytiček a dárků. Od rodiny, od kolegů v práci, přáníčka od známých. Všem za ně moc děkuju.


Nejdřív mi po příchodu z práce přišla popřát Vikinka.


Potom mě překvapil manžel, který mi daroval sadu makropředsádek. Tak jsem ve volné chvilce pobíhala po zahradě a fotila jaro. Alespoň dva zástupci.






Lucka mi na keramice vytvořila nádhernou kytici. Je úžasná.



Ale největšího překvapení se mi dostalo od starších dcer. Musím podotknout, že skoro všechno zorganizovala a zařídila prostřední (tak mi to bylo tajně sděleno), což bylo pro mne takřka šokem. Je to hodná holka, ale prožíváme spolu malinko složitější období ( teda po včerejšku jsem hodně na vážkách, jak to vlastně je !). Dostala jsem pozvánku na dámskou jízdu. Byla večeře v místní pizzerii, následoval přesun do místního baru. Pily jsme dobroty jako: Dáma v zeleném, Hadí jed, Citrusové osvěžení, Keltská pohádka, Vášnivý polibek atd.


 Největším bonusem byl dárek, fotokniha naší rodiny. I slzu jsem zamáčkla dojetím. Tohle jsem teda fakt nečekala. Holky moooc děkuju, udělaly jste mi velikou radost, mám vás moc ráda.

4 komentáře:

  1. Krásné narozeniny a dny plné sluníčka Ti přeje Radka
    PS.Další shoda - ve stejný den jako Ty měl narozeniny i můj tchán...xixixi nechápu :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, tak to byly vydařené narozeniny! Máš moc fajn holky a manžela samo taky :-). Všechno nejlepší k narozeninám i od nás z HočoPočo :-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Náádhera, krásné fotky! Super překvápka! Přeji opožděně vše nej nej nej!!!!

    OdpovědětVymazat