pátek 29. dubna 2011

Marůdek

Už včera odpoledne a večer, kdy jsem nebyla doma si Lucka stěžovala na bolení v krku. Myslela jsem, že to přejde, ale ono ne. Ráno si stěžovala zase. Teplota žádná, nikde nic, jen ten krk. Jelikož nám tady v nemocnici zrušili ORL, raději jsem hned ráno zašla za paní doktorkou na poliklinice. Nehodlám jet v sobotu a neděli 50 km k doktorovi, pokud to není fakt nutné. Angina to není - zatím, ale prý co není, může být. Takže byl udělán výtěr, dostala kloktadlo a pastilky na cucání. Má být doma, v klidu, nechodit na slunce. Ach jo, a zrovna když měla naplánovaný výlet se Skautíky a jsou čarodějnice. Stav je od rána stejný. Tak asi tak.
A mě se zase nějak vybily baterky a nabíječka se asi ztratila, či co... A to jsem toho měla tolik v plánu.

1 komentář:

  1. Nemoci vždycky přichází, když se to nejméně hodí :-( Tak ať je alespoň brzo líp a není z toho angína!!!

    OdpovědětVymazat