čtvrtek 31. března 2011

Zachraňte Edwardse

Už jsem se o něm jednou zmínila. Dnes se v prostorách  místní náboženské obce CČSH dokument promítal opět, ale tentokrát za účasti hlavních aktérů. To jsem si nemohla nechat ujít. Na stránky Juliánky občas zavítám, s mamkou Šárkou jsme si dokonce o návštěvě našeho města psaly. Musím říct, že jsem udělala moc dobře, že jsem šla. Povídání s tak milými a pozitivními lidičkami jsem už dlouho nezažila a co víc, zase znám dalšího internetového přítele osobně. Pohled jakým se dívají rodiče Juliánky a Amálky na svět by se měl povinně dávkovat všem alespoň třikrát denně.


                             Celá rodinka s organizátorem (pan farář J.Křivánek) podvečerního setkání


                                                      A nejvíc jsem si stejně popovídala s Juliánkou


Milá Šárko jsem moc ráda, že jsem tebe a celou tvoji skvělou rodinu poznala


2 komentáře:

  1. Milá Ivo, já též děkuji za toto setkání. Bylo příjemné i obohacující, jen, škoda, krátké. Ale tak to s pěknými chvilkami chodí, utečou jako voda...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. I já se na film moc těším.

    OdpovědětVymazat