úterý 22. března 2011

Auto

v servisu, takže do školy a do práce hezky po svých. Po ránu mrzne, odpoledne teplo, je to těžký s oblečením, ale aspoň svítí sluníčko :).
Po návratu domů zjišťuji, že koule byla k ničemu. Ano byla, Viki ji rozkousala. Nicméně zátarasy nepřekonány a jiná škoda nezpůsobena i to je pozitivní.


Vyrážíme na procházku .


Jednak proto, že je hezky a je škoda být doma ( i když práce by se tu našla) a jednak proto, abychom upevnily naučené povely. Docela se nám daří.


Vyzvedáváme Lucku ze školy, domů se svezeme s taťkou.


A pak už jenom odpočíváme.
Teda spíš Viki. Já mám před sebou ještě pár "drobností" - trochu poklidit, prádlo, večeře, nádobí a tak, nic mimořádného.
Večer jsem si na Googlu zkusila nakreslit trasu a docela jsem koukala, nachodila jsem totiž celých 10 km.

1 komentář: