úterý 15. února 2011

75 let

by dnes bylo mému tátovi. Zemřel na podzim roku 2009, dva a půl roku po mamce. Táta byl velký dobrák. Nikdy jsem ho neslyšela zvýšit hlas, nikdy jsem ho neviděla se rozčílit. Když jsem byla na střední, měl dokonce dvě zaměstnání, a to i přes to, že byl od dětství poznamenaný dětskou obrnou. Nikdy nestonal, nikdy nevyužil  pobyt v lázních, vždycky normálně a mnohdy tvrdě pracoval. A vždycky se o nás dobře staral. Měl na nás čas.A kolik času strávil se svýma 6 vnučkama :).Vlastně to, že má nějaký zdravotní problém jsme doma nikdy nevnímali. To až v posledních letech. Ale ani tehdy si na nic nestěžoval. Vždycky si jen přál, aby to tak vydrželo aspoň ještě chvíli. Největší ranou pro něj bylo, když umřela máma. Snažil se, ale bylo jasné, jak se mu stýská. Měli se moc rádi. Stýská se mi po nich obou, ale dnes by měl kulatiny táta. A hrozně bych mu chtěla říct :
      VŠECHNO NEJLEPŠÍ TATI A DĚKUJU ZA VŠECHNO, CO JSI PRO MNE UDĚLAL.
                                                                 MÁM TĚ MOC RÁDA

Žádné komentáře:

Okomentovat